14 Nisan 2013 Pazar

SEVEN NE YAPMAZ

                      Resmin alıdığı site: http://www.nostaljifilmizle.com/wp-content/uploads/2012/11/5754_31.jpg
                      Filmin Yapım Yılı: 1970
                      Yönetmen: Orhan Aksoy

    Yeşilçam filmleri denince aklıma gelen şarkılardan bir tanesi de "Seven Ne Yapmaz"dı. Filmi tam hatırlayamadığımı fark ettim ve bu hafta izleyip hatırlamaya ve sizlere de hatırlatmaya karar verdim.
        Filmin başrollerini Kartal Tibet ve Hülya Koçyiğit paylaşıyor. İkili bir çok Türk filminde de birlikte rol aldılar ve bize kendilerini sevdirdiler. 
          Filmin konusuna gelirsek Fikret (Kartal Tibet) bir müzisyendir ve çoğu Türk filminde olduğu gibi fazla para kazanamayan bir müzisyen. Sevda (Hülya Koçyiğit) zengin bir ailenin kızıdır. Kız zengin çocuk fakir olunca hikaye tanıdıklaşıyor tabi... Kızın  ailesi sevenleri ayırmaya çalışır, Sevda'nın babası da bunu yapmaya çalışıyor filmde bir de ona yardım eden Sevda'nın nişanlısı Osman var. Bir şekilde başarılı da olurlar. Sevda  Fikret'i ne kadar sevse de Osman'la evlenir.Bu arada Fikret'te kendini müziğe verir, grup arkadaşlarıyla birlikte çok başarılı olurlar veee o meşhur şarkı " Seven Ne Yapmaz " ortaya çıkar. 
Bu sefer filmin sonunu anlatmayacağım biraz merak edin çünkü ben izlerken şaşırdım farklı bitecek zannetmiştim :)  merak eden varsa izlesin tavsiye edilir.... :)                                                               

Filmden karelerle Seven Ne Yapmaz...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder